
CRM haqida
CRM - bu kompaniyalar mijozlarning hayoti davomida mijozlar bilan o'zaro munosabatlari va ma'lumotlarini boshqarish va tahlil qilish uchun foydalanadigan amaliyotlar, strategiyalar va texnologiyalarning kombinatsiyasi.
CRM - bu kompaniyalar mijozlarning hayoti davomida mijozlar bilan o'zaro munosabatlari va ma'lumotlarini boshqarish va tahlil qilish uchun foydalanadigan amaliyotlar, strategiyalar va texnologiyalarning kombinatsiyasi.
ERP korporativ resurslarni rejalashtirishni anglatadi, ammo ERP nimani anglatadi? ERPni aniqlashning eng oddiy usuli kompaniyani boshqarish uchun zarur bo'lgan barcha asosiy biznes jarayonlari haqida o'ylashdir
Kiruvchi qo'ng'iroqlar markazidagi agentlar joriy yoki potentsial mijozlarning hisoblarni boshqarish, rejalashtirish, texnik yordam, shikoyatlar, xizmatlarga oid so'rovlar bilan bog'liq qo'ng'iroqlarini ko'rib chiqishi mumkin.
Hisob-kitob dasturi sizga ko'p vaqt talab qiladigan va xatoga yo'l qo'yadigan ko'plab vazifalarni, masalan, foydalanish ma'lumotlarini yig'ish imkonini beradi.