
Call markaz nima?
Call markazi - bu kompaniyaning xizmatlari yoki mahsulotlari haqida savollari bo‘lgan potentsial mijozlar yoki mavjud mijozlardan telefon qo‘ng‘iroqlarini qabul qiladigan mijozlarga xizmat ko‘rsatish bo‘yicha mutaxassislar jamoasidir.
Uchta eng keng tarqalgan call markazi turlari mavjud: kiruvchi, chiquvchi va aralash call markazlari.
Kiruvchi call markazi.
Odatda, bu call markazlari bir vaqtning o‘zida katta miqdordagi qo'ng'iroqlarni qabul qiladi va ularni tekshiradi, yo‘naltiradi va qayd etadi. Interaktiv ovozli javob (IVR) tizimi qo'ng'iroqlarga javob berishi va ovoz tanish texnologiyasidan foydalanib, mijozlarning savollariga avtomatlashtirilgan xabar orqali javob berishi yoki qo'ng'iroqlarni tegishli chaqiriq markazi agentlari yoki qabul qiluvchilarga avtomatlashtirilgan qo'ng'iroq taqsimlash (ACD) tizimi orqali yo‘naltirishi mumkin.
Kiruvchi call markazidagi agentlar, mavjud yoki potensial mijozlardan hisoblarni boshqarish, jadval tuzish, texnik yordam, shikoyatlar, mahsulot yoki xizmatlar haqidagi savollar yoki tashkilotdan xarid qilish niyatlari bilan bog‘liq qo'ng'iroqlarni boshqarishi mumkin.
Chiquvchi call markazi. Bu call markazlarida agent tashkilot yoki mijoz nomidan qo'ng'iroqlarni amalga oshiradi, jumladan, potensial mijozlar yaratish, telemarketing, mijozlarni saqlash, pul yig‘ish, so‘rovlar, qarzlarni yig‘ish yoki uchrashuvlarni belgilash kabi vazifalarni bajaradi. Samaradorlikni maksimal darajada oshirish uchun, avtomatlashtirilgan telefon apparati qo'ng'iroqlarni amalga oshirishi va so‘ngra abonentni IVR tizimi orqali mavjud agentga yo‘naltirishi mumkin.